sobota, 29 grudnia 2012

Sylwester- informacje

Gorlice:

-Na rynku w Gorlicach o północy w noc sylwestrową odbędzie się pokaz sztucznych ogni.
Sękowa:

Sękowa: 

-W Sękowej odbędzie się  Sylwester pod gwiazdami. Impreza powitania nowego 2013 roku oraz uroczyste rozpoczęcie obchodów jubileuszu 650-lecia lokacji wsi Sękowa
Program imprezy:
23:00 - konkursy z atrakcyjnymi nagrodami dla uczestników
00:00 - pokaz sztucznych ogni
00:10 - przywitanie Nowego Roku , i uroczyste otwarcie roku jubileuszowego 650 lokacji Sękowej
00:30 – 02.30 DJ-zabawa pod gwiazdami



Są to moim zdaniem o wiele lepsze propozycje spędzania taj wyjątkowej nocy niż przed telewizorem.

2 komentarze:

  1. Nie znam tej miejscowości, ale mieszkał tam kiedyś mój tata. Może kiedyś tam się z nim wybiorę. Liczę, że zaobserwujesz mojego bloga :)
    http://i-love-it-by-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, podobają mi się te video :)
    Mam nadzieję, że zaczniesz obserwować mojego bloga ;)
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń